مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مراحل تعیین مهریه

175 بازدید
سوال شده دسامبر 13, 2017 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط سامان جون
سلام خدمت دوستان مهریه خانم بنده 50 سکه است و ایشان میخواهند مهریه اش را به اجرا بگذارد چقدر باید تمبر باطل کنند و در مرحله بعد که من بخوام تجدید نظر بزنم چقدر باید تمبر باطل کنم ممنون میشم راهنمایی کنند.و سوال دوم نفقه را به چه صورت تعیین می کنند؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 13, 2017 توسط مشاور
سلام دوست عزیز دادخواست مهریه روندی داره که کاملا مشخصه و چون در عقد نامه ذکر شده در تجدید نظر هم حکم قطعی خواهد شد مگر مرد مدرکی محکم و محضری مبنی بر پرداخت تمام و یا قسمتی از مهریه زن رو داشته باشه و به دادگاه ارائه بده برای شما حکم صادر میشه و شما میتونید در این فاصله درخواست اعسار از پرداخت دفعی مهریه بدید.در این مرحله شما باید چندین شاده رو برای اینکه جقوق شما اونقدر نیست که 50 سکه رو پرداخت کنید مهریه قست بندی میشه.بسته به نظر دادگاه برای تعیین مهریه تعدادی سکه قبل از قسط بندی پرداخت میشه و بعد قسط بندی تعیین میشه هر ماه و یا جند ماه برای پرداخت سکه اقدام کنید .

در مورد نفقه هم اگر شاهدانی داشته باشید که ایشون خانه را بدون اذن شما ترک کرده معمولا در این مورد حکم بر عدم تمکین زن صادر خواهند در این مرحله با تعیین کارشناس نفقه بر اساس نوع محل زندگی و حقوق شما تعیین میشه که مثلا ماهی 200 هراز تومن به همسرتون نفقه بدین ولی اگر بتونید عدم تمکین ایشون رو به دادگاه اثبات کنید از پرداخت نفقه معاف خواهید شد.در تمام این موارد اگر تعلل کنید و کاری انجام ندهید ایشون احکام قطعی دریافت کنه میتونه پرونده رو وارد مرحله اجرای احکام کنه و بسیار راحت بر اساس بند دوم محکومیت های مالی شما رو زندانی کنند.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,276 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 278 بازدید
1 پاسخ 161 بازدید
1 پاسخ 174 بازدید
2 پاسخ 378 بازدید
1 پاسخ 116 بازدید
1 پاسخ 177 بازدید
2 پاسخ 222 بازدید
0 پاسخ 56 بازدید
سوال شده دسامبر 26, 2021 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط Hamid
0 پاسخ 164 بازدید
...